Pressemeddelelse: Aktuelle Events Tips

Aktuelle tendenser

Udnytte en tendens, der favoriserer dit produkt eller service ved at skrive en pressemeddelelse eller arrangere en talende engagement. Definer slidbanen, quanify det om muligt (fx 'Over 3,2 millioner MP3-afspillere blev solgt sidste år «), og angive, hvordan det er relevant for dit produkt.

Real Time News

I betragtning af den hastighed, hvormed nyheder nu udbredes, er det usandsynligt, at du vil være i stand til at levere 'breaking news' om din virksomhed. Disse former for historier leveres normalt af en wire tjeneste eller en publikation interne journalister. Du kan dog blive en kilde til kommentar på aktuelle begivenheder og real time nyheder ved at dyrke relationer med journalister. Hvis redaktøren af ​​en lokal avis ved, at du er en pålidelig kilde til kommentar på erhvervsnyheder i dit område, vil han / hun sandsynligvis opfordre dig for citater til relevante historier. Ligeledes, hvis du er til rådighed som en kilde til information om et bestemt emne, dyrke relationer med journalister, der måske har brug for citater på dette emne. Dette vil give yderligere reklame for din virksomhed.

Business News

Følg med i generelle forretningsmæssige pressen samt fagblade for din branche. Hvis du ser en tendens, der er relevant for dit produkt eller service, skal du kontakte journalist eller redaktør, der skriver på denne tendens. Selv om de ikke kan være villige til at løbe en anden artikel for at vise dit synspunkt med det samme, vil du blive indstilling dig op som vidende om denne tendens. Skrive et brev til redaktøren om en nylig artikel om en aktuel begivenhed kan også få reklame for din virksomhed.